Siekiant užtikrinti tinkamą klientų informavimą apie mūsų įmonės teikiamas paslaugas, siunčiame Jums mūsų įmonės parduodamų pirkinio draudimo ir pratęstos garantijos paslaugų aprašymą.
Planas | Suteikiamos paslaugos | ||||
Konsultacijos nemokamu telefonu | Prekės remontas | Sugedusių detalių keitimas | Prekės keitimas | Draudimo išmoka | |
Įprastas | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
|
Multi | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
|
Verslo | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
|
Keitimo | ✓ |
|
| ✓ |
|
Refurb | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
|
Įprastas Plius | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Pirkinių draudimas | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
„Įprastas planas“ suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui.
„Multi planas“ – suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, perkant dvi prekes ir daugiau.
„Planas Verslui“ – suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirtas juridiniams asmenims.
„Keitimo planas“ – suteikia vartotojui galimybę naudotis pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, kurios galiojimo metu prekei sugedus dėl gamintojo broko (netinkamo pagaminimo), ji bus neremontuojama, o keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška).
„Refurb planas“ – suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirtas gamintojo atnaujintoms prekėms. Atnaujinta prekė, tai prekė, kuri buvo grąžinta gamintojui po trumpo naudojimo. Prekė gamintojo buvo patikrinta, atnaujinta ir suteikta garantija.
„Įprastas Plius“ – Tai yra pirkinio draudimo ir pratęstos garantijos paketas, kurį sudaro:
„Pirkinių draudimas“ – prekės apsauga nuo drėgmės, dūžio, ugnies poveikio bei vagystės (paslaugų draudikas – Gjensidige).